Operation

Pratade med farsan nyss. Han ligger på lasarettet i Falun sedan i måndags. Nu har han fått veta att han åker till Uppsala för operation i morgon. En hjärtklaff är dålig. Så på bara några dagar har det hänt mycket där. Men jag antar att såna operationer är ganska vanliga trots allt, men det känns läskigt ändå, att dom ska skära i min pappas hjärta. Och hans fina liknelse med att rensa fisk, haha.

I måndags krockade Erik med mammas volvo. Han mötte en traktor som det låg en lastbil bakom, och plötsligt kom det en audi och körde om och krockade med Erik, hade inte han hunnit styra undan en del så hade dom frontalkrockat totalt. Nu mosade han hela vänstra delen fram på volvon. Och eftersom Erik stryde undan upp i en snövall så pajade även soppatanken. Bilen blev bergad till volvo i Östersund och dom trodde inte dom kunde laga den för att dom inte hade delar till en så gammal bil 77a. Hur som helst så även Erik var på sjukhus i måndags, men han fick lite värktabletter, och dom trodde bara att det var musklerna i nacken som hade påverkats, så vi får hoppas dom har rätt.

Jag har varit hemma och varit sjuk idag. Kände att jag inte orkar vara där idag, ont i halsen, mensvärk och för mycket just nu. Antar att jag lär dit i morgon, allra senast på fredag om jag ska kunna bli godkänd i hjullastarkursen.

Mycket i mitt huvud senaste tiden, väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0