Stugan

Idag var sista dagen för den här veckan(hjullastarkurs). Vi jobbade in fredagen igår... eller hmm halva torsdagen också. Så jag passar på att vara i stugan.

Har varit här i några timmar och börjar väl få upp lite värme, 17 grader i lilla rummet och 11 i det stora nu.

Snön vräker ner och det är djup snö här ute, tur att det iaf märks skillnad att gå där vi skottade vid nyår och andra ställen.

Stugan februari 2011

Ska gå ut och hämta mer ved snart,tror jag tar med tumstocken och mäter snödjup, måste vara asmycket.

Börjar dessutom känna mig rastlös. Skulle vara skönt att bara dra hem samtidigt som jag vill vara här. Fan att man ska vara så schitzofren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0