45 min

Kom nyss in efter en promenad med Lajka på 45 min. Hade tänkt gå och simma, men för Lajkas del var det här bättre.

Jag och Mathias var upp til Borlänge och kollade på en ny soffa på PK möbler i eftermiddag. En rejäl sak med divan blir det :) Jag var in och stegade lite lätt i vardagsrummet nyss och den får plats.

I morgon är det fredag!!! Fy fan vad skönt. Slutar 14:30!!

Igår red jag båda pållarna.. Börjar bli riktigt oroad över Vega, hon ville ingenting. Sandra red henne i måndags och då var hon lika, och idag ville hon inte ens gå in från hagen fick jag höra. Nån ting måste vara väldigt fel alltså :( Inte ett enda försök att bocka igår heller. Hoppas att mamma och Erik börjar fatta nånting nu åtminstone. Vill att nån riktig veterinär ska kolla upp henne helt och hållet.

I tisdags på ridlektionen fick jag rida en annan ponny än Grey, jag fick rida Helios, en liten fux. Vi travade bommar hoppade två små hinder på varje volt och sist hade vi en oxer efter ena långsidan. Helios var pigg och väldigt känslig och lyssnade på vikthjälper och allt sånt. Annorlunda för att vara ridskoleponny kanske, men så är han inte så gammal heller tror jag. Pernilla pratade om han som unghäst iaf.

Dags att hoppa in i duschen sen ska jag nog kolla lite på handbollen. Nog för att sport är ganska tråkigt, men det är ju ändå VM och i handboll händer det iaf lite saker.

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

fin blogg

lust att följa varandra via bloglovin ? :-)

kram

2011-01-21 @ 21:28:03
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: Lisa

Vet inte för vad bloglovin är för nåt?

2011-01-21 @ 23:26:51
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0