Frustrerande

Känns som allt hänger på mig. Ska nåt hända är det jag som måste se till att det händer. Att tiden i falun är 10 timmar (2 timmars restid) om dagen och att hästen ska gå varannan dag vilket tar mellan 2 och 3 timmar varje gång, räknas inte. Hemmet ser ut som ett bombnedslag, jag småplockar men det räcker inte, jag är den enda som ser till av vi får hem mat. Jag håller efter kattlådan och rastar min hund iaf. Som tur är så matas katterna av oss båda. Idag fick lajka stanna kvar på hea med sandra eftersom jag känner att det är bättre för henne. Jag har ju inte tid att ens gå en ordentlig promenad med henne. Hade varit skönt att ta en dusch idag, men jag valde att se en film, och hann inte duscha eller fixa saker på datorn som borde ha fixats. Nu är klockan mycket och jag borde sova, men kunde inte komma till ro, så jag skriver på mobilen. Att a-kassan är bortblåst i och med utbildningen gör inte det hela bättre heller. Lisa, välkommen till fas 1 i jobb och utvecklingsgarantin! Om jag har förstått det hela rätt. Fast utbildningen fortsätter iofs till den 27e mars. Och jag har fan i mej sedan lyckats riktigt bra. Ska man fixa e- kortet går det tydligen ut på att tjata till sig körlektioner eller att vara någons favoritelev. Jag kommer alltså få tjata. Hjullastarutbildningen är vecka 4 och 5 tror jag. 2 veckors praktik för c-kortet på fort ykb n kommit hem. Då är det inte så mycket tid kvar till att lära sig köra med släp och fatta teorin. Kopplingar och olika saker jag aldrig varit i närheten av och som är fruktansvärt tråkigt att försöka lära sig. Tur att jag får sånt bra stöd från... Ja från vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0