Lastbilskort C

Klarade uppkörningen idag!!
Igår klarade jag YKB-provet!!
Teorin var klar sedan början på december också.
Så i princip skulle jag kunna börja söka jobb som lastbilschaufför redan nu.
Men jag ska fortsätta och försöka mig på det där med tungt släp också och så har vi hjullastarkursen kvar som kommer om några veckor. Så fort jag får hem YKB kortet eller vad det är för nåt man får så är det tänkt att jag ska ut på 2 veckors praktik så vi får se om det blir före hjullastarutbildningen eller efter. Vi var 8 i vår grupp som hade skrivningen för YKB igår och bara jag och till klarade den, kanske ska man nämna att vi var dom enda tjejerna ;-)

Så i morgon ska vi nog gå ut och käka nåt mumsigt för att fira att jag fixade uppkörningen!!

Och det bästa av allt är att vi är lediga torsdag OCH fredag! Så skönt med långledig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0