fm på jobbet

Var tvungen att ta tag i timrapporterna och fick ägna min lediga förmiddag åt det. Men nu är dom inne, kanske helt fel gjorda, men nånting i lön ska jag iaf kunna få nu. Skönt!

Passade på och svängde förbi lantmanna när jag kom hem och köpte planteringsjord. Tänkte sätta ut min ganska stora kruka vid trädgårdsmöblerna vi har här utanför, eftersom nån har kommit på att man inte får ha balkonglådor... bla bla, då skulle man ha nån extra försäkring bla bla. Kanske åker det upp en balkonglåda också, jag har ju planterat massa små plantor som behöver få komma ut.

Mathias åkte bort med jobbet i morse, och blir borta till onsdag kväll. Kanske kommer sakna han, men det blir nog skönt också, bara tänka på sig själv och kunna lägga sig i tid ikväll så man orkar jobba imorrn.

Försenad frukost blire nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0