ledig

Ledig idag. SKÖNT.
Passade på att dricka några folköl igår eftersom jag ska jobba torsdag, fredag och lördag när alla andra ska festa. Jag brukar inte fira midsommar på nåt särskilt sätt så det är väl lika bra att man ska jobba. Fast lite matäta med goda vänner hade varit trevligt.

I morgon är det lilla midsommar på Åsgårdarna i Säter. Dom reser midsommarstång och folkdanslaget dansar runt där, fika, lotter, pilkastning och fiskdamm. Det kanske är lagomt för mig så jag orkar upp tidigt på fredag igen. Förhoppningsvis är det inte så mycket på fredagen eftersom det är en röd dag. Men jag antar att alla butiker ska ha massa gräddfil m.m. i morgon. Hoppas dom tar allt idag när jag är ledig!!


Ska åka och rida en sväng nu tror jag.

rider i djupdalarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0