min kväll.

först efter regnet kom vi ut, joggade/gick till hönsan(med liten omväg) Blev tvungen att hoppa i och bada lite, simmade och tog ett hopp och ett dyk från bryggan där vi iaf var 50 cm ovanför vattnet :) JOggade/gick hem med väldigt blöta underkläder.

Det är ungefär vad jag hinner göra efter jobbet, alltihop tog en halvtimme.

Nu har jag duschat, och kokar makaroner, grönsaker och steker lite sojakorv så jag får lite mat ikväll och en matlåda tills imorrn. Hade helst legat i sängen redan. Men får gå och lägga mig efter matlagningen.

Jag jobbade över 1 timme och en kvart. Eller över och över. Eftersom jag fick vänta en timme på milko på mina grejer för eftermiddagen så blev alltihopa försenat med ungefär en timme.

Hej svejs och God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0