OJ

NU var jag en riktig data-hacker som kunde få dit en liten reklam grej för min bilddagbok, som har bytt namn till dayviews.. lite töntigt.

Idag var det så soft morgon på jobbet att jag åkte hem på rast :)

Ska väl tillbaka om ett litet tag, vid 11 och lasta Säters grejer och köra ut. Sen tillbaka och lasta morgondagens grejer. Är rädd att det blir mycket eftersom det är fredag plus att det var så lite idag så det blir tusen ställen imorrn. Hade bara 5 ställen på första vändan idag, normalt brukar det vara allt mellan 10 och 25 ställen.

Kommentarer
Postat av: carro lans

Jag fattade inte ens att bilddagen hade bytt först, så när jag skrev in bilddagboken, kom jag ju istället till det nya, och jag tänkte att jag måste tryckt fel eller något, dagen efter när jag försökte igen, fattade jag, haha xD

2011-06-04 @ 16:34:54
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0