Dröm dröm dröm

Ja jävlar. Sovit i 13 timmar i natt igen, gjorde det igår också. Så mycket har jag aldrig kunnat sova förut, 11 timmar har varit max. Sjukt. Drömt massor. Sista grejen innan jag vaknade var att vi var på fest och Ms fd var där. Hon var trevlig och så. Sen sade hon nåt om att det var kul att han hade tröjan på sig.. För den hade hon köpt åt honom. En sån grej som kan få mig att tända till. Så när mathias kom tillbaka började jag försöka få dom att bli ihop igen, först så ett trevligt sätt. Hon verkade intresserad men inte han. Så avslutade det hela med att dom passar mycket bättre ihop för hon verkar ju lika tråkig som M. Fick lite dåligt samvete av att säga så när hon satt precis bredvid, eftersom jag hade tyckt att hon var trevlig. Men men. Antingen hörde M inte mig eller så ignorerade han mig för han började föreslå att vi och flera till som satt där skulle åka upp till stugan. Sedan vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0