Hus?

På torsdag ska jag på husvisning. Ett hus jag var på husvisning för redan 2005. Men då var det inte i samma skick som nu. Då fanns det inte ens en vanlig spis i köket, bara vedspis och en lös kokplatta. Och övervåningen var inte färdigbyggd. Jag har i alla år ångrat att jag inte köpte huset då.. Nu är det lite mer pengar, men så mycket fräschare och dom har fixat bergvärme så det är nog värt 400000 mer än förut.

Huset i Granbo.

Nästan allt är renoverat. Nytt tak på hus och garage, byggt en ny liten toalett i källaren m.m. Det enda som inte är fixat sedan jag var där sist är badrummet på vanliga våningen, men dom lär ha bytt kranar och lite sånt iaf.

Ångrat mig i alla år att jag inte köpte huset då. Vill verkligen ha det, men antar att ganska många kan vara intresserade nu. Mysig liten by, mysig känsla just i det området. Och inte så långt hem till morsan. Går skogsvägar så det är bara någon kilometer om man går, rider eller cyklar. Är bara en stig över järnvägen den vägen.



Sen fick jag veta att min kusin fått en bäbis. Fick veta för kanske en dryg vecka sedan att hon skulle få barn och nu hade den kommit för en vecka sedan. En liten pojke.

Evelinas bäbispojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0