Jobbsökardag

Stannade på Hea och sjukskrev mig från kursen i morse. Mamma hade bett mig ge hästarna frukost så jag var ju tvungen att åka hit iaf. Jag tog ut dem i hagen också.

Istället för kursen har jag suttit och sökt jobb, sökte lite i söndags också på jobbet.

Så förut idag ringde en kille från student consulting och pratade lite och så ska jag åka till Gävle på intervju på måndag. Det var om jobb i Norge i sommar. Det var ju dom som Emma B fick jobb i Norge genom.

Han trodde att jag hade ganska nära till Trondheim, men jag kollade upp det sen, och det är 60 mil dit. Till Oslo var det 43 mil enligt eniro.se

Hur som helst så vill jag ju allra helst ha ett jobb på hemmaplan, men om man blir tvungen att jobba långt bort kan man ju lika gärna göra det i Norge som nånstans långt borta i Sverige. Ska ju va bra betalt i Norge ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0