less

Åkte upp till utbildningen idag. Men känner att jag inte pallar med det längre. Gråtfärdig hela tiden. Så jag skrev iaf mail till min handläggare på AF och sade att jag vill avsluta utbildningen nu. Har ju trots allt tagit vanliga lastbilskortet och alla kortkurser som ingick. Är bara att jag blir utan släp och visst släpet är ett stort plus även för jobb där man bara kör C-bil. Men om det ska innebära att jag mår så dåligt som jag gör nu är det inte värt det.

Nä, jag har sökt en massa jobb och är ganska pepp på att ringa och söka vidare. Bara jag slipper YA!

Lade upp tillgängligheten på bemanningen så jag kan få hoppa in på hökargatan mera.

Ja har däremot inte snackat med dom på utbildningen än. Var hemma och var sjuk 4 dagar förra veckan.. Jag var faktiskt sjuk på riktigt.. iaf i 3 dagar. Men hade det varit ett riktigt jobb, där lönen känns viktig och nånting som känns meningfullt, så hade jag nog tagit mig dit och försökt så gott jag kunde med att jobba. Åka upp till YA och köra en lektion och sitta av tiden i övrigt orkar man inte. Det är sjukt att det är jobbigare att inte göra någonting än att faktiskt göra nåt.

Så är det inte bättre att jag är illgänglig för riktigt arbete istället för att va på en utbildning som skiter sig! Eller det gör den ju inte. Men sista delen skiter sig.

På fredag ska jag på arbetsintevju igen, i typ Karlstad.

Pratade med en tant från Uppsala igår. Hoppas dom ringer igen, Uppsala är ju inte allt för långt bort om man vill ha närmare hem :)

Kommentarer
Postat av: carro lans

svar: Nej, fjordingarna var inte kvar länge, 24 dagar stod dem hos oss :/ Blev problem i familje förhållandet hos ägaren och hade inte råd att ha dem uppstallade hos oss längre :S

2011-03-10 @ 17:38:37
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0