Min födelsedag..

Så här långt.
Cyklade med Lajka till ICA och köpte läsk och legging(impulsköp). Skulle ha en sån där fryst tårta också eftersom jag hade en kupong på en gratis sådan, men i kassan så fick jag veta att kupongen hade gått ut för ca 2 veckor sedan! Skit också! Jag som hade sparat den tills nu för att det skulle va najs med gratis tårta när jag fyller år. Så det blidde ingen tårta.

Väl hemma får jag sms om att delarna till byrån kommit från ikea till ICA. Ner dit igen och hämtade dom och köpte bakplåtspapper för att kunna göra en rulltårta istället. Letade vanliga tårtbottnar men hittade inga.

Så nu har jag slängt ihop botten till rulltårtan som ligger och svalnar, badet är upptappat och diskmaskinen jobbar. 

När skulle man ha ätit frukost egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0