Städa städa varje fredag

Skönt. Lagt in alla räkningar som legat på databordet och skräpat. Och pengarna som finns på kontot ska även räcka till. Inte haft nån koll alls på vad jag har på senaste tiden. Misstänker att det kommer bli krångel med att få igång a-kassan igen. Brukar alltid strula och dom vill ha papper av mig som jag inte har och som jag måste ringa runt till folk som inte går att få tag i för att få hem papper. Men jag överlever alltså och måste inte börja greja med allt sånt nu.

Köpt ny färgpatron till skrivaren också.. Så jag ska kunna askriva ut blanketter jag behöver hemma. Om nu skrivaren inte hittar på att det är nåt mer som gör att den inte tänker skriva.

Blöta strumpor.. inte foppatoffelväder nu, men det skiter jag i! Var till ICA och lämnade tillbaka den fula toppen från Halens, alla andra grejer gillade jag faktiskt!! Otroligt! Sedan tog jag en sväng till tippen också. SLängde gamla elprylar jag inte använder längre, typ ett gammalt modem och sånt.

Antingen borde jag hugga in och dammsuga hela jävla lägenheten eller så kanske jag borde baka.. Köpte jäst och tänkte baka bullar. Jag fyller visst år på onsdag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0