Älskade missen

Ligger i soffan med Gabbe i knäet. Vi fick hämta han nere på riksvägen för ett tag sedan. Lillan ringde mig han låg på vägen när dom kom och åkte. Hon satt med honom i diket när vi kom dit. Och då sa hon att han hade piggnat på sig mycket sedan dom hittade han, på bara några minuter alltså. Jag trodde ju att vi skulle få lov att panikåka till veterinär och ta bort honom när vi åkte ner till vägen. Så nog är det skönt att han verkar må ganska bra. Jag tror han fått en rejäl smäll så han typ hade tuppat av just när dom kom. Tur att det var dom som kände igen honom och ringde så vi kunde hämta hem honom. Nu får han ligga och vila så länge han känner för, men jag hoppas han vill upp och gå lite snart. Är lite orolig för han fortfarande. Men han kurrade när jag klappade inom innan jag började skriva på mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0