Blä

Gruvar mig för morgondagen. Lastat massa backar i eftermiddag som ska ut så första vändan i morgon. Dubbelt så många som dom lugnaste dagarna... Igår var jag iaf klar en halvtimme före utsatt tid :-) men att kunna sluta i tid 2 gånger på 3 veckor är ganska lite. Igår körde jag grejer till ett bageri i säter, tombackarna jag fick där luktade äppelkaka och det såg ut som det var florsocker på backarna. Gissa om man blev sugen på äppelkaka... Med vaniljsås. Ligger och kollas på en film som slutar strax. Ligger redan till sängs. Tänkte sova när filmen slutar kl 19. Ena katten ligger också i sängen, mysigt. Igår fixade vi en kattplanka till lägenheten, hoppas dom lär sig att använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0