Jobbet

Nu har jag jobbat sammanlagt 5 dagar och kom på idag att jag bara kommit hem i tid en av dagarna, i onsdags. Jag ska sluta 16.15 men har slutat 18.15, 16.00, 17.30, 19.30 och idag 17.40. I onsdags när jag var klar i tid så drog jag hem fast att all tid inte gått och det tycker jag att jag hade rätt i att göra. För fy fan vad mycket strul det varit och det är faktisk inte mitt fel att det blivit så sent. Visst i fredags var jag lite sen, men när jag kom till milko så hade han som skulle göra i ordning mina grejer gjort det halvt och gjort fel och sedan skitit i det och åkt hem. Tog mig och en till tjej som jobbar där 3 timmar att få lite ordning på det. Idag fick jag vänta i 3 timmar på grejer på milko, eftersom dom haft blixtnedslag som ställt till det. Som tur var var det inte så mycket i säter idag så jag lyckades skynda på på jag hann till ridningen. Tack vare att dom skulle fixa någon annan som skulle lasta morgondagens grejer. Nu har jag duschat, lagat pasta till matresterna av färssåsen, ätit, borstat tänderna och krypit ned. Lillan skulle komma förbi snart och hämta sitt bredband. Hoppas man kan sova snart. Upp strax efter 4 i morgon igen. Har knappt tid till nånting dagarna jag jobbar. Jag behöver sova för att kunna funka, men hinner inte sova tillräckligt. Får hoppas nån kommer in i det bättre så det börjar kammar lättare. Jag börjar kunna hitta dom flesta ställen tror jag iaf, det underlättar ;-) puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0