Måndag

Försov mig i morse. Sov dåligt i natt. Vaknade varannan timme nästan. Först efter 3 nångång gick mathias och lade sig, efter att jag hade skrikit att han skulle gå och lägga sig. Störande att han sitter uppe halva natten. Hade redan hunnit drömma att jag hade försovit mig och sedan försov jag mig på riktigt också. Vet inte om larmet sket i att ringa eller om jag lyckades stänga av det i sömnen. Vaknade 05.15 av att lajka knaprade mat ljudligt, tur att jag tog en titt på klockan. Kom 20 min sent iväg från jobbet i morse, men jag verkar hinna ha 45 rast iaf :-) men idiot som man är, så glömde jag sätta färdskrivaren på rast så jag blir 10 min sen mot Säter. Får hoppas allt kan flyta på bra sen. Har inte allt för mycket last iaf, men det brukar vara mycket tomgods på måndagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0