Min kamera

hittade precis en kasse med kläder. Mina gråa jeans som varit borta bland annat.. OCH MIN KAMERA!!!! Konstig packning.. CD.skivorna vet jag att jag haft med i lastbilen, men helt ombyte med andra kläder och flera par strumpo.. när skulle jag ha packat allt det? Och bikini? Jag har kanske packat grejer i sömnen.. bra gjort i så fall.

Hur som helst har jag undrat vart kameran och jeansen har varit typ hela hösten. Redan i augusti ville jag använda just dom jeansen en gång. En favorit T-shirt som jag inte ens har hunnit sakna var där också.

Kul att grejerna dök upp.

Var ut och red Krista mitt på dagen idag, Lajka fick också följa med. Så ca 50 min i djupdalarna blev det. Jag konstaterade att det var för kallt med fingervantar.. även foppatofflorna blev lite väl kalla fast jag hade raggsockor i. Ja, jag orkade inte byta om till ridstövlarna så jag red i tofflorna.
Lajka hittade typ den största pinnen som gick att släpa med sig och sprang förbi mig och Krista med den ett antal gånger, rasslade och bompade nog in i Kristas hov med den en gång, haha, tur att Krista är snäll och lugn. Fast hon tyckte nog att Lajka var ganska dryg då.
På hemvägen galopperade vi upp för en backe och i slutet av backen försökte Krista sticka, haha!! Kul att hon har lite egen gas då och då.

I övrigt denna dag så har jag försökt röja lite i F.D. datarummet.. Det är nu sovrum åt mig. Dator, säng och två bokhyllor och diverse skräp består det av nu. Sen kom det förbi ett gäng gubbar som mätte och kollade i badrummet och köket. Är dags för nya stammar i huset här så småningom.

Grubblat en massa har jag också gjort. Orolig och nervös, men mitt kamerafynd gjorde mig iaf glad en liten stund.. så pass att jag tog mig orken att skriva ett blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0