Jo jävlar!

Skitjobb. Nu för att lösa min försening och ändå kunna ta rast utan att våra ivägen och få skit för det så åkte jag mot säter och tänkte ta ut rasten på hea. Men brukar saker gå bra för mig? Självklart har det dykt upp en komplettering på nån grädde som ska nånstans. Skulle egentligen akt tillbaka men nu skulle dom skicka det med en annan bil så jag får hit det. Står vid bispbergskorsningen och har min jävla rast. Men hus som helst satte jag nog bollar i rullning nu, eftersom jag inte kunde hallå käft längre om hur allt bara är skit på måndagar och fredagar. Jobbade verkligen på allt jag kunde idag, förutom 2 min på toa i norberg för att byta tampong, men det ska man väl för fan hinna med under en förmiddag? Undrar hur det blir nu då? Jag erbjöd mig att köra dit grädden med min vanliga bil efter jobbet men nu blev det inte så. Usch blev för uppjagad för att kunna äta nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0