Smärta

Ligger i sängen i stugan. Varit uppe sen 8 och fått grym mensvärk så jag håller mig under täcket och hoppas att värktabletten ska göra ett bra jobb. Melodikrysset i radion nu, synd att jag inte har något kryss att fylla i. Var ute och kikade lite på mitt trädgårdsland förut, plockade typ 8 st gröna potatisar som låg i ytan. Undrar om jag ska skörda potatisen nu eller om det går bra att vänta... Vet ju aldrig när man åker hit nästa gång. Ska åka till venjan vid 12 och leka med sara. Och så som jag mår nu så får potatisen vänta till nästa gång jag ska upp. Sedan tror jag att jag åker hem direkt från venjan. Ska kanske på fest hos lillan ikväll. Lillan har lånat min hörnsoffa så jag lär väl dit och se hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0