Referenser.

Var på jobbintervju i Malung i fredags. Jag behöver fixa referenser.. Suttit och bläddrat i telfonkatalogen, kollat på eniro.se för att försöka hitta ett nr till LSS-enheten, men dom verkar vara bortflugna. Ringde då växeln på kommunen, men då har dom såklart lunchstängt. Jag har inte fått tag i en enda människa alltså.

Kanske ska ringa ut till Långdahls trots allt. Skulle kunna höra med Pernilla på ridningen ikväll också, trots allt är ju hon också min chef dom gånger jag jobbat i stallet.

Hur som helst, om mina referenser inte påstår allt jag är helt körd i skallen så kunde jag börja på timmar redan i april. Gå intro och se vad jag tycker och vad dom tycker först då. Sedan jobb under semestrarna. Min tanke i så fall är att bo i stugan, ta med mig Krista upp och katterna såklart. Dessutom är jag sugen på att skaffa några hönor också i så fall. Men jag kan inte dra på mig allt för mycket arbete heller. Ska man flytta hem igen till hösten så lär det vara sånt som går att avveckla smidigt. Farsan tyckte att jag kunde slakta och äta upp hönsen till hösten, sure, som att jag skulle klara nåt sånt? Dom skulle ju antagligen ha blivit mina vänner liksom. Fast jag skulle ju veta hur dom har haft det iaf.

Hur som helst.. Referenser!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0