Kvar

Vi är kvar i Uppsala. Molly går upp i vikt och börjar väl närma sig 2 kilo. Dom har bytt respirator och hoppas att den hon har nu ska vara lättare att komma ur. Hon har varit utan kortare stunder på någon timme åt gången, men då blir koldioxidhalten i blodet för hög.

I tisdags var vi hem över dagen Jag tog ut Krista på en ridtur på drygt en timme, vi tog det ganska lugnt, travade och tog nån liten galopp bara, men jag kände ändå lite träningsvärk dagen efter. Hur ska jag överleva en ridlektion när det blir dags för dom igen? Kommer vi tillbaka till Falun så tänker jag börja rida ordentligt igen. Lurade även ut farsan på lite svampplockning i skogen, blev en hel korg full med gula kantareller, man har ju sina ställen att kolla...


Kollade mitt hb-värde igår och det låg på 130!! Helt sjukt mycket för att vara jag, det trodde jag inte. Järntabletterna måste funka alltså.

Nä nu ska jag gå till Molly och se om hon vill komma upp till mig ett tag, eller kanske tvätta lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0