Operation

Troligtvis blir det en ny operation nästa vecka. Stänga igen duktus, blodkärlet som normalt stänger sig efter födseln. Hennes stängdes men öppnade sig igen, så dom tror att det är den som gör att hon inte kommer igång och orkar andas tillräckligt bra.

Hoppas att det kan bli bra med en sån operation.

Läskigt med en till operation, men det känns ändå bra för nu har det stått still ett tag känns det som. Men idag har dom iaf tagit bort näringdroppet och hon är uppe i mycket mat, 33 ml varannan timme. 3 gånger om dagen förs det över bajs till tjocktarmen från stomin så nu kanske det börjar komma bajs i blöjan igen :) Och om allt det funkar kanske stomin kan läggas ner så småningom.

En kompis ska flytta utomlands, och jag är jätte sugen på att köpa hennes häst. Hade varit riktigt kul med en riktig ridhäst har jag tyckt länge. En häst att ha med på lektioner och träningar och eventuellt kunna vara med på nån liten tävling så småningom. Jag som har sämsta tävlingsnerverna, men nu för tiden kan jag iaf tänka så långt som att jag gör det för skojs skull mest och att man bara tävlar mot sig själv. Julklappshoppning kunde ju varit en bra start på nån låg höjd. Jag tycker ju att hinder över 70 ser gigantiska ut, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0