Tester

Måndag och tisdag har dom testat allt möjligt. Tester som läser av hjärnaktivitet, ultraljud
på hjärna och hjärta, röntgen av lugnorna, tittat ner i luftvägarna. En del har vi fått svar på och än så länge har vi inte hört nåt som verkar vara stora fel.

Igår var vi hem igen. Jag red lektion(Sabina igen) och så var jag ner i dalen på sån där tisdagsträff med farsan. Billy Opel spelade med band med bra musiker, jag och farsan fikade, träffade hans kusin Marianne också. Träffade även UB vilket sabbade lite eftersom jag inte hade någon lust att han skulle veta att jag har fått barn. Säters värsta plåster vill man inte träffa för mycket och berätta för mycket för. Så jag och farsan fick snacka mera om Molly när vi hade åkt upp från dalen.

Algätarna har fått bebisar i akvariet. Tyvärr hade dom lagt sig(lampan slocknat)när jag skulle titta på dom, så det får bli en annan gång.

Sen hämtade jag min post hos min hyresgäst, och fipplade ut en del ur mitt postfack. Idag hade Svävarn fått tag i nyckel, så nu har jag fått den sista räkningen av honom. Pust, vad skönt att slippa påminnelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0