Hemåt för dom vuxna

I morgon åker vi hem över dagen. Fått tips om billig parkering så det kanske blir egen bil tillbaka i morgon kväll. Ska luska ut vart vår bil befinner sig bara.

Ah den står kvar på Hea där jag lämnade den :)

I Mathias lägenhet byter dom stammar i hela huset och ska renovera badrummet.

Min lägenhet är alla mina saker inmosade i sovrummet, resten såg ut som skit sist jag var hem. Får se om det har hänt nåt sedan sist. Jag har post hos min hyresgäst om inte syrran lyckats hämta den då. Jobbigt om man åker på påminnelser och skit på räkningarna.

Känns som det finns väldigt mycket som behöver ordnas på hemmaplan, men att inget går att ordna just nu.

En ridtur med Krista och kattklappning på Hea blir det iaf. Chattar med Erik på facebook och han hade plockat av Kristas bakskor igår, så det blir nog en sväng i djupdalarna på mjuka fina sandvägar, det var länge sedan. Möjligen lite för fina vägar för att rida lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0