Bra

Sedan förra onsdagen har Molly kunnat vara utan syrgasen på dagarna förutom igår och idag, blev lite kinkigt efter sprutan i onsdags, spruta mot RS-virus.

Nu har vi ingen sond så vi får se om hon klarar av att gå upp i vikt ändå. Ammar mest men ska försöka truga i lite extra på nappflaska efter amningen också. Jag försökte med flaska igår för första gången, skit svårt. Tycker att Mathias kan fortsätta med den delen, men han har inte gjort det alls senaste dagarna. Så hur bra blir det då?

Hoppas hon piggnar på sig lite mera så vi kan slippa syrgasen igen, så skönt att inte hålla reda på en massa slangar.

Krista är en pigg gammal dam, igår tog vi några längre galopper i Djupdalarna. Härligt, lagom mycket snö och inte halt heller, så vi vågade oss även på lite mindre ganska branta stigar utan att halka. När jag hade kommit tillbaka och gjort i ordning henne och släppt ut kom Erik och ville låna henne att köra för att Pinnen skulle få gå lugnt bakom vagnen så jag lät han låna henne fast hon redan hade jobbat. Så idag låter jag henne vila.

Nu är Mange här och han och Mathias grejar med fotbollens hemsida. Jag som trodde att han skulle sluta med fotbollen i princip, men nu tar han på sig såna grejer, plus att han tänker vara tränare nästa år, eller nästa år, dom har första träningen i morgon. Jag trodde fotboll höll sig till barmarkssäsong iaf.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt för er att hon kan få börja vara utan slangar! Hoppas allt går bra!

Svar: Hon är jätte duktig :D
Lisa

2012-12-17 @ 23:03:41
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0