Liten uppdatering

Somnade efter beck, vaknade strax efter ett,  syregrimman hade åkt ur , en kvart senare är det mat hon vill ha, äter bara på ena sidan, jag får pumpa efter att jag har sondat  lite extra i Molly. Nästan två timmar senare ska man hitta samma trötta stadium som man hade när man vaknade. 
 
Tokvinter har det blivit också.  Var ute på julskyltning i Säter igår, -14 på vägen dit,  -16 på vägen hem.   Förra veckan som jag var ute och red med bara en fleecetröja istället för jacka.
 
Krista har flyttat till Jerkers stall,  där min bror har sin valack.  Krista är glad åt att få gå med honom,  men hon saknar även sitt barnbarn märkte jag när jag red förbi hemma och hämtade hennes benskydd. Att hon flyttat är för att vi ska kunna sära på Vega och hennes bebis i lugn takt.  Första steget nu är varsin box på nätterna,  tillsammans på dagarna i hagen.
 
På torsdag kommer Fanny hit, min farmor. Hon skulle ta tåget hit på morgonen och hem på eftermiddagen eller kvällen. Fast nu igår var vi förbi hos farsans kusin i Säter och då lät det som att dom ville träffa henne också, så vi får se, hon kanske åker till Säter också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0