Min dag

Mathias är och hjälper Micke att skruva ihop en massa köksskåp. Dom har tagit över Ulricas föräldrars hus och renoverar en massa för att kunna flytta in där. Jag och Molly var med ett tag, I början sov hon och jag hjälpte till lite, sen ville hon äta så då var detbara att ta fram den. Sen när vi skulle hem kom jag på att jag skulle skriva kontrakt med Svävarn på lägenheten jag haft i ett halvår men fortfarande betalat halva bara. Vi fick tummen ur när jag kom på att jag nog måste sälja den, vill ju behålla den som syrran bor i, men som hon kommer flytta ur i veckan. Egentligen vill jag behålla alla 3 lägenheterna jag äger, men så kan man ju inte göra. Iofs ringde någon som ville hyra den i morse 07:15. Jag satt och ammade Molly när han ringde, han bröt mycket så jag fattade inte riktigt vadhan ville, han ville att jag skulle skicka någonting.. Så kräktes Molly på mig så jag sa snabbt att jag inte kunde prata och så lade jag på! Öhm, kanske inte bästa försäljartricket jag har haft, men jag panikar lite när någon kräks och klockan var för tidigt för att det ska vara okej att ringa mig. Räkna inte med att min hjärna funkar den tiden på dygnet. Kanske var lika bra, för han ville ju hyra den, han hade skickat ett mejl också såg jag nyss, men jag tror jag skiter i att svara honom.

Nu ikväll har jag badat Molly och så fick hon på sig Sandras gamla myskläder, vi kan ju kalla det för "onepiece" . Vilket är ett plagg som jag har beställt hem till mig själv också(ja jag skäms lite).


Sen tittade vi på så ska det låta och jag somnade i slutet men så började Molly gnälla så då vaknade jag igen. Varit skittrött idag, så går det när man kollar på film mitt i nätterna. Somnade nog en liten stund i jumpasalen när jag följde med på innebandyn förut idag också, samma då, somnade men vaknade för att Molly började gnälla. Nu sover hon som en liten gris här bredvid mig, gjorde nyss en vidareföring i stomin. Vecka 4 ska vi troligen till Uppsala för att operera tillbaka tarmen. Så nu f¨år vi hoppas hon kan börja gå uppmer ivikt, utan sonden har det inte riktigt gått så bra som man vill. Hon växer och blir lång, men har verkligen smalnat av och går bara upp ca 50 gram per vecka och dom vill gärna att hon går upp 200 gram. Men nu är hon iaf 60 cm lång.

Tror jag ska kolla på filmen på 6an nu och kanske somna, så får vi se när Mathias kommer hem. Micke bjöd på öl, fast han tog ingen medans jag var kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0