Kaninen

Lille Rasmus blev opererad igår. Sövd och skuren i. Dom ringde mig och jag fick besluta om vi ska försöka få bort hans 2 bölder eller inte. Jag beslöt att ge det en chans, kan inte döma någon till döden.

Ska väl åka till Hea och se hur det ser ut idag och göra rent och försöka få det där medlet i båda såren. Ena är ett stort öppet sår, det andra är ett snitt som jag ska försöka få in den där vätskan i. Veterinärräkningen gick på 1055, billigare än jag trodde, men det beror ju på hur man tänker.. Kaninen kostade 350 kr från början. Men nu han ju inte vilken kanin som helst. Men tydligen ska det vara väldigt svårt att få bort såna här bölder, så man får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0