Dröm

Drömde en dröm och hoppas den är sann. Men berättar man vad en dröm handlar om kan den inte bli sann, så nu säger jag inget mer.
 
Drömde om annat tidigare i natt också, sånt som inte kan vara sant. Men i drömmarna känns det så verkligt ju. Å just ja,i en tredje dröm slog jag ner en kärring också, jag trodde hon skulle stjäla min tillhörigheter. Sen var hon snäll och tvättade min kläder medans jag fick basta, bada och dricka en öl. Jag tror att jag var uteliggare typ och bara hade kläderna jag hade på mig, fast jag hade dubbla plagg av det mesta, påbyltad som tusan.
 
Jag slocknade till en film igår kväll, strax efter 22, vaknade till och kissade vid 01.30.. Sen har jag sovit tills nu typ. Vaknade 9.30, snacka om att jag borde vara utvilad nu alltså..
 
Hoppas Kristat utslag är borta idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0