P&L, katter, mage

Jag är dålig på att uppdatera.. Dom har gjort om hela sidan så jag känner mig lite vilsen också.

Har varit på peace and love tis-lör förra veckan. Såg en massa band, men lite tråkigt att dom bästa grejerna var på onsdagen, resten av dagarna kändes liksom lite blaha då. Sov i tält en natt, på en bekants gård istället för campingen, annars har vi åkt emellan och sovit hemma. Gått åt en del bensin, men skönt att sova hemma och kunna duscha om man vill och slippa fulla människor på campingen.

Idag ska jag åka till stugan igen, jobb i eftermiddag. Ledig ti,ons och torsdag, sedan jobb i 4 dagar. Så jag blir väl kvar där uppe ett bra tag.

Mina katter har bott på Hea under peace and love. Det gick bra till för 4 dagar sedan.. Gabriel har inte kommit hem sedan dess :-( Vet inte alls vart han har tagit vägen. Mikkel och Mio sköter sig och kommer hem och äter och kommer hyfsat överens.

Jag blir väldigt orolig över min lilla kisse.. Så nu vet jag inte om jag ska ta med Mikkel ensam till stugan eller om även han ska få stanna på Hea för den här gången då. Tar jag inte med honom slipper jag lämna han i stugan innan jobbet idag och kan köra rakaste vägen till jobbet, tjäna lite tid.

Åh jag vill att Gabbe ska dyka upp nu!

Magen växer också... Ligger nog på 67-68 kilo nu, och vägde nog 62 innan eller i början tror jag. När jag är mätt ser jag väldigt gravid ut. Tycker magen ser som störst ut på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0