Förhoppningar

Visat lägenheten idag. Han vill ha den och till ett pris som jag tycker är okej också. Bara att hoppas att styrelsen godkänner honom nu då. Försökte ringa ordföranden, men inget svar, lite fel dag/helg att greja med sånt här kanske. Ska jag försöka mera eller vänta till på måndag?

På måndag och tisdag jobbar jag i Malung, sen direkt efter det är det peace and love. Pang pang pang, grejer på varandra nu liksom.

Och tjock börjar jag bli. Mathias hade fått sms från sin jobbarkompis som hade sett mig på Åsgårdarna igår, undrade om jag hade svalt en stor marchmallow ;) Vägt mig på Hea och jag väger 67 nu, ökat ca 5 kilo dårå. Aldrig varit så tung förut.

Funderar på om jag ska åka och ta en liten tur med Krista. Vid 16 tiden ska jag och Sandra till Torsång och kolla på ångbåtar och äta picknick tror jag.

Måste också fixa kattvakt under peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0