Jobbsamtal

Låg halvvaken i sängen och telefonen ringde. En gubbe från poståkeriet som letade arbetskraft. Jag stod tydligen som arbetssökande på AF.. Det som jag trodde jag var in och ändrade igår. Jag förklarade att ja redan hade jobb i sommar iaf..

Det dryga är ju att jag ändå är nyfiken på vad det är för jobb.. Hur det går till, om det är tungt, arbetstider m.m.

Jag tycker ju att jobbet i Malung verkar skitbra. Men jag har fått schema nu och det är bara halvtid ungefär. Men med tanke på en växande mage är det kanske bra med ganska korta arbetspass 6-7 timmar.. Och ingen stor lastbil att ramla ut och in i ;-)

Men det var ändå kul att någon ringde och tänk om det hade varit ett nice jobb då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0