Mycket idag.

Åkte hem från stugan idag.
Kom hem och var vrålhungrig, grannen behövde hämta grejer på jysk, så mot mat på restaurangen bredvid jysk i Avesta så fick han hämta sina grejer :) Blev en snabbis in på ÖB och köpte lite skräp och en glass också. Hemma i Hedemora blev det bolaget, man vet ju inte hur det är öppet över midsommar. Så jag shoppade loss för 100 kr ungefär. Alkoholfria öl, cider och vin :) Lyxigare flaskor än vanlig läsk iaf.

Syrran är i Umeå och gör tester för polishögskolan.

Jag ska åka till Hea och ta en liten vända med Krista. Sandra hade bett mamma att rida och hålla igång henne iom att jag var i stugan och Sandra hade fullt upp med jobb och träning inför polisgrejset. Mamma har inte ridit Krista på en vecka, suck. Jag som låtit henne vila i max två dagar förut typ. Men men, ska ta en lugnt tur och se hur det känns med mig och magen, ska rida med Sara någon dag och om det känns för jobbigt kan jag ju köra istället. Inte lika skumpigt.

Men innan jag åker till Hea, lite bubble witch saga på facebook.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså inget instagram för dig? Jag som trodde jag var sist! :P

Har du inte lust att ladda upp bild på magen din?

Gravidmagar är så fina! Saknar min lite!

2012-06-21 @ 22:46:43
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0