Nycklar

Har lagt mig i stugan. Ska jobba i morgon. Men har ju inte fått någon nyckel dit. Så nu kommer jag ligga och oroa mig hela natten över det. Var nervös sedan innan jag kom på det. Hoppas verkligen att det bara är dom två vanliga brukarna på morgonen och att någon chef eller nåt går att få tag i så jag kan komma in på kontoret. På kontoret finns all info, schema vilka man ska till, nycklar till folk m.m. Dessutom har Mikkel kissat i vedkorgen fast att han nyss hade varit ute. Och jag är helt slut eftersom jag inte kunde låta bli att ta i och sitta ner och jobba massa i traven med lille Goliat på ridlektionen, skänkelvikning och övergång till sluta. Jeansen som kom med är för trånga och jag har inget färskt vatten inne. Blä. Bäst att släcka och försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0