Sallad

Idag har jag ridit, varit med och lastat in lite hö. Jag räknade mest och lastade inte så många balar, skönt att slippa tungt arbete utan dåligt samvete.

Efter det visade jag lägenheten för några som kom hit. Lade ju ut en annons på blocket i natt typ. Hoppas fler kommer och vill köpa den. Ska ju åka till stugan på tisdag kväll så jag hoppas jag hinner visa för ån mer, annars får Svävarn eller syrran visa.

Nu har jag precis ätit tonfisksallad med kokt ägg som jag gjort. Blev supergott. Köpte en påse frysgrönsaker någon dag som passar bra i sallader, det är majs, kedneybönor, svarta bönor, sockerärter, haricovert och broccoli i.. Å så hackade jag i lite gurka, minitomater, isbergssallad och lök. Å jag äter bönor utan att tycka att dom är äckliga. Fast det blir inte så stora mängder med allt det andra, men bra ändå :) Tror nästan jag ska ta lite till, annars är risken stor att godispåsen åker fram.

Hoppas det blir nåt vettigt på TV så blir det nog en ganska trevligt söndagskväll.. dock lite ensamt.

Å hur gott hade det inte varit med kladdkaka? Med jag har inte kakao.. Skulle det funka med oboypulver enbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0