Trivsamt

Inte så särskilt jobbigt jobb.. Då en mådde dåligt och inte ville att vi skulle koma och städa. En annan fick besök så mitt besök blev betydligt kortare än tänkt och den sista öppnade inte. Undrar hur jobbet är när allt görs som ska göras? Känns inte allt för stressigt ens då tycker jag att det ser ut som på planeringen vi har. Så mycket bättre än att köra mjölk :-D

Nu ska jag bara fundera på om jag ska åka hem till Hedemora strax, lite senare eller imorrn. Ska släpa hem lite för små byxor också, onödigt att ha såna här. Har haft jumpabrallor på jobet igår och idag.. Kanske dags att shoppa? Mammabyxor som ser bra ut om det finns? Och kanske shorts eller liknande. Har många kjolar som är töjbara iaf. Ska försöka gå igenom mina byxor och se vilka som funkar ett tag till.. nånting bör väl finnas.

Har precis käkat lite fetaostsallad, men jag var lite för snål när jag skar den så jag tar och äter lite grapefrukt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0