Drömmar

11/3-12
Drömde om Lajka. Hon jagade katterna, ville ha hästkorv. Sen gick vi mot OK och dar kom det en man som undrade om hon var schäfer /collie och tyckte att hon var så fin. Sådär som det ofta har varit och man kände sig sådär stolt. Fast samtidigt i drömmen visste jag att hon var sjuk, vi hade redan gett henne sprutan, men i drömmen levde dom en vecka efter att sprutan tagits. Jag var så glad att hon var pigg och jagade katterna, hon fick träffa en stor blodhund också, och ville göra vad dom helst för lite korv. Hon verkade så frisk.

I natt
Drömde att vi åkte tåg. Jag, Hans Erik, min farmor och farfar(som dog för 1,5 år sedan), och så Lajka som var nästan lika pigg som vanligt. Även i den drömmen visste jag att hon var sjuk, men hon höll på att bli bättre.

Någon annan natt drömde jag att jag och Lajka åkte tunnelbana, och vi hamnade på en konstig tunnelbana med bara ställen som jag inte kände till. SÅ jag visste inte vart vi skulle stiga av. Dom ropade ut i högtalarna att man kunde beställa privatplan från någon station. Hur som helst, jag visste inte alls vart vi var mer än att vi var i sthlm, plötsligt så dök iaf farsan upp och hittade oss så då kändes allt bättre. Sen var det nån typ trevlig alkistant som gosade och pussade Lajka.

Undrar vad grejen med tågen kan vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0