Lajka

Lajka är på djursjukhuset i Falun sedan i måndags kväll. Hon har blivit sämre och sämre, igår kväll ringde dom och sade att det var riktigt illa, dom var inte säkra på om hon skulle klara natten. Men dom lovade att ringa om hon blev sämre och dom ringde aldrig så jag antar att hon lever fortfarande. Det är så hemskt! Jag älskar ju min fina vovve. Igår eftermiddag hälsade jag, Erik och Hans Erik på henne och hon hälsade på oss alla och viftade lite på svansen men var väldigt trött och nere. Veterinären vi pratade med då sade iaf att dom flesta överlever och man kände sig lite hoppfull, men efter telefonsamtalet igår kväll känns det inte alls så hoppfullt längre.

Den 13e mars fyller hon 7 år. Det är ju ingen jätte hög ålder precis. Jag hade iaf räknat med att hon skulle bli 10 år.

Det finns ingenting jag kan göra, bara vänta och det är så hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0