Slalom

Igår var jag och Sandra i Romme alpin och åkte slalom. Livsfarligt, men jag vågade lite mer än förra året, så i år ramlade jag en massa gånger. Jävla skidorna åkte ju i kors när jag svängde vänster. Dom är nästan för långa så lite svåra att hålla ordning på, ska leta om vi har nå korta skidor istället, skit samma om dom är mycket för korta, hellre det än dom jag haft nu. Körde med runkeepern igång.. Men första vändan försvann på nåt mystiskt sätt.. hade gått 1 timme och 40 min när vi satt uppe och softade i solen en stund. Men när vi kom ner och jag skulle stänga av försvann allt. Sedan var vi in och käkade, fetaostgratinerad quornfilé och ris, gott med riktig mat. Sedan hade vi inte så mycket tid kvar på våra liftkort, så det blev att åka upp åka ner på andra sidan, där hade liftkorten slutat funka så vi trängde oss förbi och åkte ner igen. Hela den vändan kom iaf med på runkeepern och som snabbast var jag upp i 35 km/h och det är väl fort för att vara på skidor tycker jag. Jag och Anja liksom ;)

Fjärde gången i mitt liv som jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0