Bad

Idag fick Krista gå två vändor till Säfstjärn med mig på ryggen. Först gick/joggade Erik med med Vega. Både Krista och Vega gillade att bada, men Vega mest, plask plask. Sen tog vi samma sorts vända men Erik tog då med sig Pinnen, Krista är brunstig och tokig i honom. Gnäggade massor och ville inte gå framför honom. Den vändan hade Erik med sig handduk så han tog ett dopp faktiskt. Jag hade foppatofflor och uppkavlade ridbyxor så fötterna fick iaf känna på vattnet. Fortsätter denna värme imorrn kanske man skulle våga sig på ett dopp.. Kan Erik så kan jag!

Efteråt dök farsan upp och det blev en massa bla bla bla som vanligt. Trevlig eftermiddag hur som helst.

Jag ska ha en badtermometer nånstans, är det mer än 17 grader ska jag bada imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0