Drömmar

Vaknade strax före 8 av att jag drömde om Lajka. Somnade om. Nu vaknade jag av att jag drömde om Daniel. Frågade en tjej där han bodde om dom hade sett honom och han hade varit där för några timmar sedan. Jag hade hållit koll på hans vedhög ifall den minskade men det gjorde den inte. Senare träffade jag Daniel och Niklas. Daniel hade varit på behandling. Och han hade fått aktiviteter att göra om dagarna. Tex hade han valt att han skulle gå på ridskola i Avesta 3 gånger i veckan. Han hade bestämt sig för att börja rida alltså. Han undrade om jag hade sett han rida och det hade jag ju, när han red Krista. Plötsligt var jag på hea och någon snodde nån vissen blomma av äggtanten, någon vacker låt spelades, om giftermål och slöjor. Sen drömde jag även om min kanin som dog 3 dagar efter Daniel. I drömmen så pratade jag och mamma om den och sade att Erik hade slagit ihjäl den eftersom den var så dålig. Att hon inte alls var död när jag hittade henne. Och att efteråt hade erik kollat på henne och sett att en tand var sprucken och att hon blivit ihjälslagen för lite tandvärk. Mamma sade även att kaninhuvudet hade legat framme i vedboden i flera år. Just ja Daniels jacka knöts med skosnören, konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0