Farsan vet

Varm choklad och två ostmackor har jag precis ätit.

Har varit på Hea och ridit Krista med Vega bredvid oss, 45 min skritt och trav. Lämnade även ett stort gäng akvariefiskar som jag hade hämtat hos Mathias. Alla stora guppys och några neontetror. Missade några neontetror och försökte knappt få med dom små ynglen, provade ta ett i håven men det kändes som det var större risk att döda dem när dom är så små. Hoppas dom kan växa till sig fort så man kan flytta dom.

Pratade lite med Mathias när jag var där och hämtade fiskarna. Det han sa kändes bra, konstigt men bra.

Snackade med farsan ikväll. Min farmor mår bättre och hjärtklaffen har inte blivit sämre än förut men hon hade samlat på sig vätska så hon skulle få med sig vätskedrivande medicin som hon kan ta om det börjar kännas liknande igen. Sen berättade jag min grej för farsan. Han blev glad :-) Å så pratade vi en massa mer och om allt möjligt som vanligt när man hamnar i telefon med honom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt o höra att det inte har blivit värre med farmorn!

2012-05-08 @ 19:10:29
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0