Förändringar

Inte blev det nå hopptävlingstittande. Det var slut när vi kom dit. Åkte runt lite, till en stängd sjukhuskiosk tex. Sen hamnade vi i Pungmakarbo på auktion istället. Jag bjöd på en byrå, men nån annan bjöd ju över så det blidde ingen byrå. Lite fika där.. Sen när vi åkte tillbaka till Hedemora bestämde vi oss för att äta ute, så vi hamnade på halvan och jag åt tonfisk, med klyftpotatis och limeaioli, det var gott. Efter halvan blev det lappens och glass. Så nu är jag proppmätt.

I morgon ska jag visa lägenheten för nån jobbarkompis till Svävarn. Skulle vara jätte smidigt om jag fick min såld nu och han får lägenhetsnycklar till sin nya nu och så kan jag ta hans snart. Slippa dubbla hyror och sånt. Men jag vet ju inte om dom vill ge så pass mycket som jag vill ha, köpte den ju för 50 i februari liksom. Men den är hyfsat fräsch, iaf om man jämför med den jag ska flytta ner till i så fall. Sen har Sandra täkt flytta ifrån min lägenhet och då lär jag sälja eller hyra ut den också. Är mycket på gång nu. Å så ska jag dessutom bo i stugan i sommar och jobba där.. Å så är jag på smällen. Förändringar så in i helvete detta år alltså!

Kommentarer
Postat av: Cecie!

Finfin blogg jag hamnat på ^^



Just nu är jag med i en tävling, och det skulle betyda MASSOOOOOR om du skulle vilja rösta på mig!

Det enda du behöver göra äroch kolla på detta hära videoklippet, inte hela om du inte vill.

Men det skulle i alla fall betyda MASSOOOOR!!

http://www.youtube.com/watch?v=J13wbf5GMuQ

(förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer, då är det bara ohc ta bort den ;)

Kram Cecie!

2012-05-20 @ 10:08:58
URL: http://cecie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0