Försäkring

Funderat ett tag på att skaffa försäkring för katterna eftersom om det skulle hända nåt så vill jag kunna göra allt om det finns en chans att rädda dom. Lajkas vistelse på djursjukhus kostade mig 16000 och hade jag inte haft försäkringen hade det gått på mer än 40000 kr och jag vet att jag hade sett till att betala på ett eller annat sätt även om hon inte hade varit försäkrad. Nämnde flera gånger att jag kunde sälja lägenheten i så fall.

Så när jag trillade på en annons från agria idag gick jag in och skulle börja fylla i för katterna men kom bara till färg.. Mikkel är blå, Mio är svart men Gabreil då? Vad heter hans färg?
Åka bil är lugnt och skönt.

Jag googlade och kollade runt, men tycker dom flesta liknande är mer grådassiga i färgen och så har jag för mig att veterinären kallade hans färg för nåt lite annorlunda. Så jag fastnade i försäkringsgrejerna. Vet inte ens vad det skulle bli för kostnad om jag ska försäkra bpda som bor hos mig och så Mio som bor på Hea, han är ju trots allt min från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0