Jobba?

Är i stugan nu. Hade hunnit vara här typ en kvart när jag märker att ena katten har nåt jätte intressant på mattan i lilla rummet. Stolt låter han mig se vad det är, en ödlesvans. Jag tycker det är jätte bra att dom tar möss och sånt som man inte vill få in i stugan. Men ödlor har aldrig försökt bosätta sig i stugan, suck. Ska åka in till malung strax och skriva på papper hos chefen. Sen skulle jag ha jobbat hela kvällen, men jag får vara glad om det blir nåt alls. Brukare som inte vill ha besök gör mitt jobb lite ovisst. Men jag får dom få timmar jag skulle ha iaf. Tog kortaste vägen hit upp idag iaf. 16 mil om man åker på "baksidan" av Siljan. I mitt minna skulle det vara grusväg där, men det var asfalt och 80 km/h förutom genom dom mysiga byarna. Kul med en tredje variant på väg upp hit. Dom andra två vägarna är 17 mil vardera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0