morsan vet

Jahapp, nu ikväll berättade jag även för morsan. Hon började tänka på praktiska saker och ville låna ut barnvagnen som står i källaren på en gång. Och så frågade hon hur det kunde blviit så och jag kontrade med att hon nog vet hur det har gått till eftersom hon själv har 4 barn.

Blev en lugnt ridtur idag. Mamma gick med med Vega och just när vi gick ut för att göra i ordning dom så dök farsan upp så han följde också med på promenaden. Men några travsteg tog jag och Krista och i gamla skogshagen hoppade vi över ett litet vattenfyllt dike fram och tillbaka. Farsan tyckte att det såg ut som Krista tyckte att det var roligt. Men jag vet inte, hon ville väl bara inte bli blöt om fötterna ;-) Lite lagomt att hoppa nånting platt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0