Planer

Japp, det är tråkigt väder. Så jag skiter nog i hästarna idag. Har duschat och diskat. Måste fräscha till både mig och mitt hem om jag ska åka bort över helgen. Pölsa kontakta mig igår och sade att en gubbe i Säter ska ju upp till Bergsjö så jag ringde han och vi ska samåka. Så kl 16 i eftermiddag ska jag vara i Säter. Eventuellt tar vi husvagnen eftersom båda hade tänkt sova i sin bil om man hade åkt upp ensam. Delar inte sovplats i en bil med en främmande gubbe.

Får lite halvt panik av att inte åka ensam.. Fast dela bensinpengarna är ju himla bra. Men jag är ju så van att åka bil ensam, det är en fristad för mig. I bilen gråter jag, sjunger jag och petar näsan, sånt man inte gör bland folk så gärna. Ops, blev det för ärligt här nu? ;-)

Fan, jag skulle ju frysa mina kylklampar så jag kunde ta med en kylväska med lite mat i, hoppas dom hinner frysa nu då.

Sandra ska vara kattvakt, fast lite tveksam låter hon. Hon tror hon håller på att bli sjuk och tror inte att hon klarar av att släppa ut och in katter och ge dom mat. Hon verkar vara en kille när det gäller förkylningar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jaa jag är nog rätt så stor om magen nu!

Hur gick det när du simmade, sa han något? :)

2012-05-11 @ 15:15:53
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: Emelie

Jaha okej!

Näe, sen kanske han tänker att du inte vet att han vet. Men ska du inte berätta då? :)

Han kanske blir glad av att du berättar fast han redan vet, men han vet ju inte att du vet att han redan vet ;) Hahaha! En massa vet!

2012-05-11 @ 15:36:07
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: Emelie

Jaha vad trevligt med lite kalas!

Och jo, att vara ensam nykter sådär kan vara lite.. sisådär :P Tur du fick sällskap sen :)

Hur långt är du gången nu?

2012-05-14 @ 20:40:39
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0